loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول آینده فرزاد فرزین Rbt Code Hamrahe Aval Farzad Farzin Called Ayandeh With Play Online لحظه ای که تورو راهی کردم میدونستم چه گناهی کردم که عذابش جونمو میگیره میگیرهدوری ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 سه شنبه 24 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول آینده فرزاد فرزین

Rbt Code Hamrahe Aval Farzad Farzin Called Ayandeh With Play Online

کد آوای انتظار آینده فرزاد فرزین همراه اول

لحظه ای که تورو راهی کردم میدونستم چه گناهی کردم که عذابش جونمو میگیره میگیره
دوری تو از خودم دورم کرد این جدایی بی تو مجبورم کرد که بسازم با غم و تنهایی تنهایی

1- کد پیشواز همراه اول فرزاد فرزین آینده : 94386

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

یادت میوفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم …
رو هرچی دارم حتی رو آیندم چشمامو میبندم …
دلتنگ که میشی حستو میگیرم دلتنگمی که دارم برات میمیرم
بدون چشمات از زندگی سیرم حستو میگیرم…

2- کد دوم این پیشواز: 94387

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

بعد از تو حس کردم خالی شده پشتم تو روز مرگیهام آیندمو کشتم
تصویر آینده بی خنده یعنی چی اصلا بدون تو آینده یعنی چی

3- کد سوم اهنگ آینده : 94388

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای خرید این پیشواز کد ها را به شماره 8989 پیامک کنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو