loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره  1398,pishvazman,کد پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل برادر از برادرش سیره ,ایرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1628 یکشنبه 26 خرداد 1398

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره  1398,pishvazman,کد پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل برادر از برادرش سیره ,ایرانسل برادر از برادرش سیره ,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ ایرانسل برادر از برادرش سیره ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره ,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول,اختصاصی از سایت پیشواز من,پیشواز,کد پیشواز درخواستی پیشواز من,

کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زمانه

٣٣١٢١٩٠ / زمانه / محمد علیزاده

بخشی از متن همین ترانه زمانه محمد علیزاده :

بدون تو چیا کشیدم من خوشی ولی خوشی ندیدم من
تو اول مسیر خوشبختی ته دنیا رسیدم من
بدون من سرت چقدر گرمه کی حال این روزامو می فهمه
قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه کار دنیای بی رحمه
زمونه عمر مارو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره
بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم
صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقای نصفه نیمه
نگام کن به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم
نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه
مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه
به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم

زمونه عمر مارو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره
بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم
صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقای نصفه نیمه
نگام کن به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم
نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه
مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه
به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم

 

https://nava.ir/







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره 1398 pishvazman کد پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل برادر از برادرش سیره ایرانسل برادر از برادرش سیره کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ ایرانسل برادر از برادرش سیره کد آهنگ پیشواز ایرانسل برادر از برادرش سیره سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول اختصاصی از سایت پیشواز من پیشواز کد پیشواز درخواستی پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو