loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز تو مثل التماس من میمونی,کد پیشواز همراه اول تو مثل التماس من میمونی,کد پیشواز تو مثل التماس من میمونی,کد اهنگ پیشواز ایرانسل لالا کن دختر زیبای شبنم,کد پیشواز لالایی همراه اول,کد پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 511 یکشنبه 07 مهر 1398

کد آهنگ پیشواز تو مثل التماس من میمونی
,
کد پیشواز همراه اول تو مثل التماس من میمونی
,
کد پیشواز تو مثل التماس من میمونی
,
کد اهنگ پیشواز ایرانسل لالا کن دختر زیبای شبنم
,
کد پیشواز لالایی همراه اول
,
کد پیشواز همراه اول لالا کن دختر زیبای شهر
,
پیشواز همراه اول لالا کن دختر زیبای شبنم
,
کد پیشواز علی زند وکیل همراه اول
,
کد پیشواز همراه اول لالایی دختر زیبای شبنم

لالا کن؛ دخترِ زیبای شبنم…●♪♫
لالا کن؛ روی زانوی شقایق…●♪♫
بخواب، تا رنگِ بی مهری نبینی●♪♫
توو بیداریه… که تلخه حقایق…●♪♫

ملودی : علیرضا افکاری
تو مثلِ التماسِ من میمـــونی؛ که یک شب، روی شونه هاش چکیـــدم…●♪♫
سرم، گرمِ نوازش های اون بود؛ که خوابـــم برُد وُ کوچِش رو ندیدم…●♪♫
حالا من موندم وُ یه کنجِ خلوت؛ که از سقفش، غریبی چکه کرده…●♪♫
تلاطم هایِ امواجِ جدایی●♪♫
زده کاشونموُ، صد تکه کرده…●♪♫

شعر : افشین مقدم
دلم می خواست؛ پس از اون خوابِ شیرین…●♪♫
دیگه چشمم، به دنیا وا نمیشد!●♪♫


میون قلبِ متروکم، نشونی●♪♫
دیگه از خاطره، پیدا نمیشد…●♪♫
صدام غمگینه؛ از بس گریه کردم…●♪♫
ازم هیچ اسم وُ هیچ آوازه ای، نیست!●♪♫
نمی پرسه کسی؛ هی! در چه حالی؟●♪♫
خبر، از آشنای تازه ای نیست…●♪♫

تنظیم قطعه، میکس و مستر : سعید زمانی
به پروانه صفت ها گفته بودم؛ که شمعم! میلِ خاموشی من نیست…●♪♫
پرنده، رو درختم آشیون کن!●♪♫
حالا وقتِ فراموشیِ من، نیست…●♪♫
تو مثلِ التماسِ من میمـــونی؛ که یک شب، روی شونه هاش چکیــدم…●♪♫
سرم، گرمِ نوازش های اون بود؛ که خوابــم برُد وُ کوچِش رو ندیدم…●♪♫

 

music-fa.com

 

 

 

 کد آهنگ پیشواز تو مثل التماس من میمونی

*درخواست شده توسط  کاربران**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران سایت موندرخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد آهنگ پیشواز تو مثل التماس من میمونی کد پیشواز همراه اول تو مثل التماس من میمونی کد پیشواز تو مثل التماس من میمونی کد اهنگ پیشواز ایرانسل لالا کن دختر زیبای شبنم کد پیشواز لالایی همراه اول کد پیشواز همراه اول لالا کن دختر زیبای شهر پیشواز همراه اول لالا کن دختر زیبای شبنم کد پیشواز علی زند وکیل همراه اول کد پیشواز همراه اول لالایی دختر زیبای شبنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو