loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز همش دلشوره میگیرم,    کد اهنگ پیشواز دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم,    کد پیشواز همراه اول دوست دارم به اون خدا,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 671 دوشنبه 18 آذر 1398


,    کد آهنگ پیشواز همش دلشوره میگیرم
,    کد اهنگ پیشواز دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم
,    کد پیشواز همراه اول دوست دارم به اون خدا
,    کد پیشواز مهدی احمدوند دوست دارم همراه اول
,    متن اهنگ مهدی احمدوند همش دلشوره میگیرم
,    اهنگ مهدی احمدوند دوست دارم به اون خدا
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند عشق من
,    کد پیشواز دلتنگی مهدی احمدوند
,    کد پیشواز یادگاری احمدوند
,   

mtn-music.org/firstmusic-mehdi-ahmadvand-dizziness/

برای دریافت کد پیشواز به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند
۶۶۱۷۸ / سرگیجه / مهدی احمدوند

♫♫♫

متن آهنگ سرگیجه مهدی احمدوند

&
دارم سر گیجه می گیرم
نیستی غم می چرخه دورم
تو این روزا که دوری تو
همیشه من همینطورم

همش دلشوره می گیرم
روزایی که از من دوری
روزایی که از تو دورم
همش غمگینم اینجوری
دوست دارم
به اون خدا
به عشقمون قسم
خدا تو رو
آورده واسه من
بمون نرو
همینه آرزوم

عشق تویی شدی
تموم زندگیم
فقط بگو
همیشه با همیم
بمون بزار
یه راهی پیش روم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همش دلشوره میگیرم کد اهنگ پیشواز دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم کد پیشواز همراه اول دوست دارم به اون خدا کد پیشواز مهدی احمدوند دوست دارم همراه اول متن اهنگ مهدی احمدوند همش دلشوره میگیرم اهنگ مهدی احمدوند دوست دارم به اون خدا کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند عشق من کد پیشواز دلتنگی مهدی احمدوند کد پیشواز یادگاری احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو