loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین جدید,کد آهنگ ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 چهارشنبه 08 اسفند 1397

کد پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین جدید,کد آهنگ ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین,

 

ایرانسل:

۵۵۱۱۴۱۸۵ ازم دور شین ۱ علی یاسینی

۵۵۱۱۴۱۸۶ ازم دور شین ۲ علی یاسینی

۵۵۱۱۴۱۸۷ ازم دور شین ۳ علی یاسینی

هفتگی ۱۲۶ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

۵۵۱۱۴۱۹۲ ازم دور شین ۱ علی یاسینی

۵۵۱۱۴۱۹۳ ازم دور شین ۲ علی یاسینی

۵۵۱۱۴۱۹۴ ازم دور شین ۳ علی یاسینی

ماهیانه ۳۰۰ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

راجبش نگید نمیخوام اشکام بریزه راجبش نگید هنوزم واسه من عزیزه
راجبش نگید نمیخوام یادم بیاد ندارمش راجبش نگین همین کافیه که خوبه حالش
ازم دور شید راجبش نگید من با خاطراتش خوشم به من چه که دیگه مال من نیست اونو تو دلم نمیکشم
به من چه اگه خیلی راحت منو از دلش پاک کرد ازم دور شید پای خودم هر کاری که باهام کرد
ازم دور شید راجبش نگید راجبش نگید راجبش نگید
تقصر اون نبود نخواست بمونم من گذاشتم براش از دل و جونم به هر چی میشد دلخوشش کردم
انقد پیش رفتم آخر گمش کردم
ازم دور شید راجبش نگید من با خاطراتش خوشم به من چه که دیگه مال من نیست اونو تو دلم نمیکشم
به من چه اگه خیلی راحت منو از دلش پاک کرد ازم دور شید پای خودم هر کاری که باهام کرد
ازم دور شید راجبش نگید راجبش نگید راجبش نگید

http://mtn-music.org

 







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین جدید کد آهنگ ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین کد آهنگهای پیشواز ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل علی یاسینی ازم دور شین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو