loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,کد آهنگ همراه اول مح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 175 شنبه 28 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,کد آهنگ همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی,کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی جدید,

 

چی داری توی چشات چی داری توی نگات دلم داره میره برات
چشات که باز و بسته میشه دلم میمیره زنده میشه
جلو چشم دو دیقه نباشی نمیشه
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه
یار باید باشه و دل ببره ازت آخ که چه لعبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

 

دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره
وقتی زل که میزنی من دلم واسه تو میره
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه
یار باید باشه و دل ببره ازت آخ که چه لعبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

 

تا صبح که بیدارم دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی کد آهنگ همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگهای پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو