loading...

پیشواز من

زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی هیچوقت این احساس بهت نمیساخت دلم میخواستت دلت نمیساخت زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 463 جمعه 26 مهر 1398

زیاد که باشی زیادی میشی
من بد نبودم تو داری میشی
هیچوقت این احساس بهت نمیساخت
دلم میخواستت دلت نمیساخت
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه
واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری
خوبی که حد بگذره ته داستانه
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه
واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری
خوبی که حد بگذره ته داستانه

 

تکست آهنگ پازل باند داستان
باید بد بشم تا دلت تنگ شه اما
به خودت بیای شدی تنهای تنها
باید بد بشم باهات برم از تو دنیات
نبودی تو اصلا شبیه حرفات
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه
واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری
خوبی که حد بگذره ته داستانه
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه
واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری
خوبی که حد بگذره ته داستانه

 

 

 ,    کد اهنگ پیشواز داستان پازل بند همراه اول

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد اهنگ پیشواز داستان پازل بند همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول پازل بند مغرور و عاشق پیشواز همراه اول پازل بند داستان کد پیشواز همراه اول پازل بند مغرور عاشق کد پیشواز ایرانسل پازل بند داستان کد پیشواز همراه اول پازل بند نگم برات اهنگ پیشواز همراه اول پازل بند مغرور عاشق کد پیشواز همراه اول پازل بند پخش انلاین کد پیشواز پازل بند همراه اول کد اهنگ پیشواز داستان پازل بند کد پیشواز همراه اول پازل بند داستان کد آهنگ پیشواز همراه اول پازل بند داستان اهنگ پیشواز پازل بند مغرور عاشق کد آهنگ پیشواز ایرانسل پازل بند مغرور عاشق کد پیشواز ایرانسل پازل بند کد اهنگ پیشواز داستان از پازل بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو