loading...

پیشواز من

    کد آهنگ گشتم دکر Lyrics Music Dkr Gashtam     گشتم به هوایت همه ی خاطره ها را هر جا که نبودی خاطرت در سر و جان بود وقتی تو نباشی که دگر نیست خبر از من برگرد که حضورت ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 48 جمعه 31 خرداد 1398

 

 

کد آهنگ گشتم دکر

Lyrics Music Dkr Gashtam

متن آهنگ گشتم دکر

 

 

گشتم به هوایت همه ی خاطره ها را
هر جا که نبودی خاطرت در سر و جان بود

وقتی تو نباشی که دگر نیست خبر از من
برگرد که حضورت بهترین جای زمان بود

عشقه تو مثه یه سرابه تو دلم جایِ رد پاته

 

ولی من بازم دنبالتم تو سرم صداته
هر جا که میرم تو نیستی و پُر خاطراته

قلبمو دوباره سر راهت میذارم یکمی باهام قدم بزن
من هواتو دارم , من هواتو دارم , من هواتو دارم

گشتم به هوایت همه ی خاطره ها را
هر جا که نبودی خاطرت در سر و جان بود

وقتی تو نباشی که دگر نیست خبر از من
برگرد که حضورت بهترین جای زمان بود

عشقه تو مثه یه سرابه تو دلم جایِ رد پاته
ولی من بازم دنبالتم تو سرم صداته
هر جا که میرم تو نیستی و پُر خاطراته

قلبمو دوباره سر راهت میذارم یکمی باهام قدم بزن
من هواتو دارم , من هواتو دارم , من هواتو دارم

عشقه تو مثه یه سرابه تو دلم جایِ رد پاته
ولی من بازم دنبالتم تو سرم صداته
هر جا که میرم تو نیستی و پُر خاطراته

قلبمو دوباره سر راهت میذارم یکمی باهام قدم بزن
من هواتو دارم , من هواتو دارم , من هواتو دارم

 

کد آهنگ پیشواز - گشتم دکر

بزودی

faratext.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز گشتم دکر کد آهنگ پیشواز غمگین کد پیشواز گشتم دکر کد آهنگ پیشواز همراه اول گشتم دکر کد آوای انتظار گشتم دکر کد آهنگ پیشواز جدید گشتم دکر کد آهنگ پیشواز گشتم دکر ایرانسل سایت پیشواز من گشتم دکر کد آهنگ پیشواز ایرانسل گشتم دکر پیشواز کد آهنگ پیشواز گشتم دکر همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو