loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول دلبر شیرین سخن محمد اصفهانیKod Pishvaz hamrah aval Mohammad Esfahani Delbare Shirin Sokhanکد آهنگ پیشواز همراه اول دلبر شیرین سخن محمد اصفهانیآهنگ دلبر شیرین سخن محمد اصفهانیم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 137 سه شنبه 03 فروردین 1400






کد آهنگ پیشواز همراه اول دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

Kod Pishvaz hamrah aval Mohammad Esfahani Delbare Shirin Sokhan

کد آهنگ پیشواز همراه اول دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

آهنگ دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

من چه کنم با غم تو عاشق شدم عاشق
فکر نمیکردم که ته راهم چنین باشه

من میمیرم من دلگیرم من آروم نمیگیرم
من میمیرم من دلگیرم من آروم نمیگیرم

دلبر شیرین سخن ای جان من
هر کجا باشم تویی دلدار من
ای یارم خوبم ای یارم با تو آرومم

متن آهنگ دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

در گذر از راه تو بودم
چشمان زیبایت صدام کرد

من همان عاشق میمانم
من همانم که تا ابد میمانم

دلبر شیرین سخن ای جان من
هر کجا باشم تویی دلدار من
ای یار خوبم ای یارم با تو آرومم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو