loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل استرس علی خدابنده لوKod pishvaz irancell Ali Khodabandello Stressکد آهنگ پیشواز ایرانسل استرس علی خدابنده لوترانه و شعر آهنگ استرس علی خدابنده لوریه هام بوی تورو میخوادنه سیگارو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 28 دوشنبه 31 شهریور 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل استرس علی خدابنده لو

Kod pishvaz irancell Ali Khodabandello Stress

کد آهنگ پیشواز ایرانسل استرس علی خدابنده لو

ترانه و شعر آهنگ استرس علی خدابنده لو

ریه هام بوی تورو میخواد
نه سیگارو بیا برگرد

دیوونت خود تورو میخواد
نه یه مشت قرصای سردرد

خودتم میدونی که لیلی بری میمونی که
توی کنج قلب این مجنون

استرس داره دلم برس به داده دلم
بیا این غرورتو بشکون

آره دل من بدجوری دوست داره
آره با خودته که حال خوبی داره

تکست آهنگ استرس علی خدابنده لو

آهای دلبر نابم داره کم میشه تابم
دلتنگ نگاتم بی تو توو عذابم

آهای بانوی قلبم زندم به امیدت
بعد تو امیدم از من بریده

آره دل من بدجوری دوست داره
آره با خودته که حال خوبی داره

آره دل من بدجوری دوست داره
آره با خودته که حال خوبی داره


--------پخش-این-کد-بزودی--------
www.pishvazman.rozblog.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو