loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز محسن چاوشی صدام خیلی گرفته,    کد آهنگ پیشواز ملکا محسن چاوشی,    کد پیشواز ایرانسل محسن چاوشی مادر,    کد پیشواز همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 8764 چهارشنبه 07 اسفند 1398

,    کد اهنگ پیشواز محسن چاوشی صدام خیلی گرفته
,    کد آهنگ پیشواز ملکا محسن چاوشی
,    کد پیشواز ایرانسل محسن چاوشی مادر
,    کد پیشواز همراه اول کجایی محسن چاوشی
,    کد اهنگ پیشواز شهرزاد همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز حلالم کن محسن چاوشی
,    کد پیشواز آهنگ مسلخ محسن چاوشی
,    کد پیشواز دلدار محسن چاوشی
,    کد آهنگ پیشواز غلط کردم محسن چاوشی همراه اول
,    kod pishvaz
,   

 

 

والله زمین برای من جای قشنگی نیست

برا تموم آدما دیگه مردن به خاطرات تلخ و بد گره خوردن

والله تموم سال برای من شده پاییز

چقدر خیره بشم به عکس روی میز

دیگه شدم بدون تو مرد پاییز

صدام خیلی گرفته مث صدای سازم

میخام دنیامو بازم کنار تو بسازم

دلم تنگه یه لحظه بازم پیشت بشینم

من هر جایی میخونم شاید تو رو ببینم

تو خون من غلیظی برات رگامو میدم

از اون وقتی که رفتی منم مرگمو دیدم

آهنگ صدام خیلی گرفته از محسن چاوشی

چشات هنوز یه دریاست لبات هنوز یه قایق

تو رو هنوز میخامت تو این حال و دقایق

تو این شهر غریبم با دردام رفیقم

رفیق قدیمی رفیق صمیمی

تو شب های تهرون سکوت خیابون

با گریه میگردم با بغض برمیگردم

دانلود آهنگ

 

 

,    کد اهنگ پیشواز محسن چاوشی صدام خیلی گرفته

بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز محسن چاوشی صدام خیلی گرفته کد آهنگ پیشواز ملکا محسن چاوشی کد پیشواز ایرانسل محسن چاوشی مادر کد پیشواز همراه اول کجایی محسن چاوشی کد اهنگ پیشواز شهرزاد همراه اول کد اهنگ پیشواز حلالم کن محسن چاوشی کد پیشواز آهنگ مسلخ محسن چاوشی کد پیشواز دلدار محسن چاوشی کد آهنگ پیشواز غلط کردم محسن چاوشی همراه اول kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو