loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل عالیم با تو مرتضی اشرفیkod pishvaz irancell & Lyrics Music Morteza Ashrafi Aliyam Ba Toکد آهنگ پیشواز ایرانسل عالیم با تو مرتضی اشرفیمتن آهنگ عالیم با تو مرتضی اشرفیتاثیر حر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 شنبه 13 دی 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل عالیم با تو مرتضی اشرفی

kod pishvaz irancell & Lyrics Music Morteza Ashrafi Aliyam Ba To

کد آهنگ پیشواز ایرانسل عالیم با تو مرتضی اشرفی

متن آهنگ عالیم با تو مرتضی اشرفی

تاثیر حرفاتو اون دلبریاتو
این شد عاشقت شدم من عالیم با تو

هر لحظه هر ساعت فکر تو باهامه
تو عزیز دلمی عشق تو دنیامه

دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم

وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره

دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم

وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره

تکست و دانلود آهنگ عالیم با تو مرتضی اشرفی

یه حس آرامش با تو چه مطلوبه
وقتی هستی پیش من حال دلم خوبه

من واسه عشقمون دنیامو میذارم
من کنار تو عجب انگیزه ای دارم

دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم

وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره

دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم

وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره


کد بزودی پس از انتشار درج می شود
منبع متن فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو