loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پدرام پالیز زیبای من,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من جدید,کد پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من,کد آهنگ همراه اول پدرام پالیز زیبای من,کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پدرام پالیز زیبای من,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من جدید,کد پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من,کد آهنگ همراه اول پدرام پالیز زیبای من,کد آهنگهای پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من,همراه اول پدرام پالیز زیبای من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,




کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من

همراه اول

۲۹۲۵۱ اول زیبای من ۱





۲۹۲۵۲ اول زیبای من ۲





۲۹۲۵۳ اول زیبای من ۳





فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹
کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من

&&
متن آهنگ زیبای من پدرام پالیز

جان من بی من مرو تنها شدن درمان ندارد عاشقی بی همنفس در این قفس پایان ندارد
رفتنت را قلب من زیبای من باور ندارد باورم کن قصه ی این عاشقی آخر ندارد
من نگارم میرود دار و ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند
من نگارم میرود آرام جانم میرود وای اگر تنها لب دریا بماند
من چو مجنونم که خوش کرده به دیدارت دلش را همچو موجی که بغل میگیرد آخرش ساحلش را
تشنه میمانم که شاید یک نفس بر من بباری من چه دردی میکشم بی تو از این شب زنده داری
من نگارم میرود دار و ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند
من نگارم میرود آرام جانم میرود وای اگر تنها لب دریا بماند

 






منبع
mtn-music.org








برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پدرام پالیز زیبای من کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من جدید کد پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من کد آهنگ همراه اول پدرام پالیز زیبای من کد آهنگهای پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول پدرام پالیز زیبای من همراه اول پدرام پالیز زیبای من سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو