loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز قمیشی ایرانسل,    کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی,    کد آهنگ سیاوش قمیشی,    کد آهنگ پیشواز سیاوش قمیشی عاشق,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3485 یکشنبه 13 بهمن 1398


,    کد آهنگ پیشواز قمیشی ایرانسل
,    کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ پیشواز سیاوش قمیشی عاشق
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق
,    کد پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی تو عاشق نبودی
,    کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق
,    کد پیشواز عاشق سیاوش قمیشی
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی الکی
,    کد آهنگ پیشواز
,   

من فقط عاشق اینم

حرف قلبت و بدونم
الکی بگم جدا شیم
تو بگی که نمیتونم
من فقط عاشق اینم
بگی از همه بیزاری
دو سه روز پیدام نشه
تا ببینم چه حالی داری
من فقط عاشق اینم
عمری از خدا بگیرم
انقدر زنده بودم
تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم
روزایی که با تو تنهام
کار و بار زندگیم و بزارم برای فردا

من فقط عاشق اینم 
وقتی از همه کلافم
بشینم یه گوشه دنج
موهای تو را ببافم
عاشق اون لحظه ام که
پشت پنجره بشینم
حواست به من نباشه
دزدکی تو رو ببینم
تا به جای تو بمیرم

,    کد اهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی الکی

IIII ….PishvazMan….IIII

II*IIـ.ــــــــ,    کد اهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی الکیـــــــــ.ـII*IIـ|

+|+درخواستی کاربران – پخش بزودی - هنوز منتشر نشده / جهت اطلاع رسانی+|+

ـ|=ـــــــــ,    کد اهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی الکیــــــــــــــ.ـکد بزودیـ.ـــــــ=|ـ

 ,    کد اهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی الکی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز قمیشی ایرانسل کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی کد آهنگ سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز سیاوش قمیشی عاشق کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق کد پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی تو عاشق نبودی کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق کد پیشواز عاشق سیاوش قمیشی کد اهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی الکی کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو