loading...

پیشواز من

امشب بی تو من گیج و خرابم هی دور از توام و خواب ندارم میدونم تو هم بی من خرابی ابری شدم و تاب ندارم بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی توی این جدایی یه دفعه تقصیر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 247 دوشنبه 07 بهمن 1398

امشب بی تو من گیج و خرابم هی دور از توام و خواب ندارم
میدونم تو هم بی من خرابی ابری شدم و تاب ندارم
بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی
توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه
بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی
توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

X کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه X کد آوای انتظار محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه همراه اول X کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه X کد آهنگ پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه X کد پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه X کد آوای انتظار محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه ایرانسل X کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه جدید X کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه X Kod Pishvaz Irancell X کد پیشواز جدید - محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه

 

غصه ی شب فکر و خیالت منو پیرم کرد با اینکه نمیخواستم باشم به یادت زمین گیرم کرد
دل دیگه طاقت نداره باید تورو به دست بیاره
بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی
توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه
بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی
توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه

بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه کد آوای انتظار محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه کد آهنگ پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه کد پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه کد آوای انتظار محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد پیشواز Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه ایرانسل کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو