loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید تک پر علی عبدالمالکی ,کد آهنگهای پیشواز تک پر علی عبدالمالکی ,کد آهنگ تک پر علی عبدالمالکی ,تک پر علی عبدالمالکی ,کد آهنگ پیشواز تک پر علی عبدالمالکی  جدید,سایت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 728 جمعه 17 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید تک پر علی عبدالمالکی ,کد آهنگهای پیشواز تک پر علی عبدالمالکی ,کد آهنگ تک پر علی عبدالمالکی ,تک پر علی عبدالمالکی ,کد آهنگ پیشواز تک پر علی عبدالمالکی  جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز تک پر علی عبدالمالکی ,سایت پیشواز من,کد پیشواز تک پر علی عبدالمالکی ,کد آهنگ پیشواز جدید,

♫♫ آی ادما گوش بکنید وصیت من
آی شمای که میگیرید رو دوشتون جنازه من
دستای منو از توی تابوت بیرون بذارید
تا که بدونن هیچی از این دنیا نبردم خالین این دستای من
تو رو خدا موهای منو شونه نکشید
تا که بدونن دست نوازش نکشیدن رو سر من
اگه کسی سراغمو ازتون گرفت


تو رو خدا نذارید بره اخه اونه قاتل من
بگید چشاش به در بود نیومدی سراغش
بگید به یاد تو بود نیومدی سراغش
بگید که تک پرت بود نیومدی سراغش
بگید که عاشقت مرد دیگه نیا سراغش

http://www.irmp3.ir/

کد آهنگ پیشواز تک پر علی عبدالمالکی - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید تک پر علی عبدالمالکی کد آهنگهای پیشواز تک پر علی عبدالمالکی کد آهنگ تک پر علی عبدالمالکی تک پر علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز تک پر علی عبدالمالکی جدید سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز تک پر علی عبدالمالکی سایت پیشواز من کد پیشواز تک پر علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو