loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیانkod pishvaz Music Sina Parsian Manfie 5کد آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیانآهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیانمن هر کاری کردم برای تو بودآبرو داری کردم برای تو بودمن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 289 چهارشنبه 29 خرداد 1398




کد آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیان

kod pishvaz Music Sina Parsian Manfie 5

کد آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیان

آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیان

من هر کاری کردم برای تو بود
آبرو داری کردم برای تو بود

من از وقتی عشق مُرد
دیدم دیگه خونه نه جایِ خودم بود نه جایِ تو بود

خودت زندگیتو خراب میکنی داری اشتباه انتخاب میکنی
هنوزم همونی هنوزم زیادی رو حرفایه مردم حساب میکنی


یه روز هر چی داشتم گذاشتم به پات
نیومد به چشمات امون از چشات

حالا دیگه بی فایده ست این خواهشات کار از کار گذشته

یه روز از تو دلگیر نبودم زیاد میرفتی میگفتم دوباره میاد
مگه آدم از زندگی چی میخواد کار از کار گذشته

تکست آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیان

نگاه کن رسیدی کجا آخرش که سخته برای خودت باورش
چی شد اون همه عشق چی شد اون همه
ببین زندگیمون چی اومد سرش

یه روز هر چی داشتم گذاشتم به پات
نیومد به چشمات امون از چشات

حالا دیگه بی فایده ست این خواهشات کار از کار گذشته

یه روز از تو دلگیر نبودم زیاد میرفتی میگفتم دوباره میاد
مگه آدم از زندگی چی میخواد کار از کار گذشته



منبع فراتکست


این کد پیشواز فعلا ساخته نشده / در صورت انتشار منتشر می شود
با تشکر مدیر سایت
این مطلب جهت اطلاع رسانی می باشد







برچسب ها کد پیشواز منفی پنج سینا پارسیان برای ایرانسل منفی پنج سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیان همراه اول کد پیشواز منفی پنج سینا پارسیان برای همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید منفی پنج سینا پارسیان پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیان ایرانسل کد پیشواز درخواستی پیشواز من سایت پیشواز من pishvazman کد آهنگ منفی پنج سینا پارسیان کد پیشواز منفی پنج سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز منفی پنج سینا پارسیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو