loading...

پیشواز من

X کد پیشواز X کد آوای انتظار میلاد علوی یادش بخیر پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر همراه اول X کد پیشواز جدید - میلاد علوی یادش بخیر X Kod Pishvaz Irancell X&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4323 دوشنبه 02 دی 1398
X کد پیشواز X کد آوای انتظار میلاد علوی یادش بخیر پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر همراه اول X کد پیشواز جدید - میلاد علوی یادش بخیر X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر X کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد علوی یادش بخیر X کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر جدید X کد آهنگ پیشواز X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد علوی یادش بخیر X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر ایرانسل X کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر پخش انلاین X کد آوای انتظار میلاد علوی یادش بخیر X کد پیشواز میلاد علوی یادش بخیر X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز جدید میلاد علوی یادش بخیر

 

متن آهنگ یادش بخیر میلاد علوی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یادش بخیر عشق تو بودم اون قدیما ●♪♫
قول داده بودیم به غریبه دل ندیما… ●♪♫
رفتی و قلب سادمو بیچاره کردی! ●♪♫
بی معرفت روت میشه پیشم برنگردی؟! ●♪♫
بارون زده حالم بده زجرم نده برگرد دوباره…. ●♪♫
عکس دوتاییمون بدون تو آخه دیدن نداره ●♪♫

شعر : فرامرز جعفری
من دارم دق میکنم بسه جدایی ●♪♫
بی تو هق هق میکنم ●♪♫
بگو کجایی؟ ●♪♫
شک ندارم اگه برگردی دوباره تو رو عاشق میکنم! ●♪♫
بگو کجایی؟ ●♪♫
رفتی ولی بی تو هنوز فکر میکنم به خاطراتم… ●♪♫


نیستی منِ دیوونه اما تو خیالم باز باهاتم…! ●♪♫
حرف و حدیث چشمای خیس قلب مریض دستای سردم ●♪♫
عشقم کجا رفتی؟ ●♪♫
بگو تا من همونجا رو بگردم… ●♪♫
بارون زده حالم بده زجرم نده برگرد دوباره…. ●♪♫
عکس دوتاییمون بدون تو آخه دیدن نداره ●♪♫

تنظیم قطعه : رضا جمال
من دارم دق میکنم بسه جدایی ●♪♫
بی تو هق هق میکنم ●♪♫
بگو کجایی؟ ●♪♫
شک ندارم اگه برگردی دوباره تو رو عاشق میکنم! ●♪♫
بگو کجایی؟ ●♪♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 پیشواز میلاد علوی یادش بخیر

# پیشواز میلاد علوی یادش بخیر همراه اول# بزودی + فعلا ساخته نشده**

#این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد#

 

# پیشواز میلاد علوی یادش بخیر ایرانسل # بزودی + فعلا ساخته نشده**

#این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد#







برچسب ها کد پیشواز کد آوای انتظار میلاد علوی یادش بخیر پخش انلاین کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر همراه اول کد پیشواز جدید میلاد علوی یادش بخیر Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد علوی یادش بخیر کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر جدید کد آهنگ پیشواز Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد علوی یادش بخیر کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر ایرانسل کد آهنگ پیشواز میلاد علوی یادش بخیر پخش انلاین کد آوای انتظار میلاد علوی یادش بخیر کد پیشواز میلاد علوی یادش بخیر کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید میلاد علوی یادش بخیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو