loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول جدید,کد آهنگهای پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید فرصت رامین بی باک همراه اول,کد آهنگ فرصت رامین بی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 پنجشنبه 29 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول جدید,کد آهنگهای پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید فرصت رامین بی باک همراه اول,کد آهنگ فرصت رامین بی باک همراه اول,کد آهنگ پیشواز,فرصت رامین بی باک همراه اول,کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول,سایت پیشواز من,کد پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول,کد پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید فرصت رامین بی باک ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ فرصت رامین بی باک ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,فرصت رامین بی باک ایرانسل,کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل,کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل,

 

نیستی شبو روزم خاطره بازی شد قلبت به این دوری چه جوری راضی شد
دلتنگمو شبگرد تو هر خیابونی دلتنگتر میشم روزایه بارونی

اشکام که تو بارون گم میشه رو گونه م یعنی به من برگرد یعنی نمیتونم
گرماتو کم داره آغوشه سرد من پس کی تموم میشه دنیایه دردِ من

بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از این همه درد
خودتو برسون تا وقتی که فرصت هست تا من نرفتم از دست بیا و برگرد

http://www.faratext.com

دوست داشتنت مثله خونِ تو رگهامه خودت بگو جز تو کنار کی جامه
یه اعتیادی که نمیشه ترکت کرد آرامشِ محضم به زندگیم برگرد

بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از این همه درد
خودتو برسون تا وقتی که فرصت هست تا من نرفتم از دست بیا و برگرد

کد اهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول جدید کد آهنگهای پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید فرصت رامین بی باک همراه اول کد آهنگ فرصت رامین بی باک همراه اول کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول سایت پیشواز من کد پیشواز فرصت رامین بی باک همراه اول کد پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید فرصت رامین بی باک ایرانسل کد آهنگ فرصت رامین بی باک ایرانسل فرصت رامین بی باک ایرانسل کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل کد آهنگ پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل جدید کد آهنگهای پیشواز فرصت رامین بی باک ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو