loading...

پیشواز من

  هنوز برام عزیزی هنوز برام همونی به خاطر تو میرم میخوام اینو بدونی باز چرا خیس چشمات باز چرا غصه داری هیچی نگو میدونم دیگه دوسم نداری من که گذشتم از عشق به خاطر دل تو هر کاری گفتی کردم که حل شه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3577 یکشنبه 02 تیر 1398

 

هنوز برام عزیزی هنوز برام همونی
به خاطر تو میرم میخوام اینو بدونی
باز چرا خیس چشمات باز چرا غصه داری
هیچی نگو میدونم دیگه دوسم نداری
من که گذشتم از عشق به خاطر دل تو
هر کاری گفتی کردم که حل شه مشکل تو
من که به خاطر تو از خودتم گذاشتم
این شده حال و روزم این شده سرنوشتم

 

 

من که گذشتم از عشق به خاطر دل تو
هر کاری گفتی کردم که حل شه مشکل تو
من که به خاطر تو از خودتم گذاشتم
این شده حال و روزم این شده سرنوشتم

 

کد پیشواز من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو

beepmusic.org

 

کد اهنگ پیشواز همراه اول من که گذشتم از عشق







برچسب ها کد آهنگ پیشواز من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو پیشواز کد آهنگ پیشواز من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو کد آهنگ پیشواز جدید من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو کد پیشواز من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو کد آهنگ پیشواز من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو همراه اول کد آوای انتظار من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل من که گذشتم از عشق بخاطر دل تو کد آهنگ پیشواز غمگین سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو