loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز اهنگ بهت مریضم از اشوان,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشوان بهت مریضم,    کدهای پیشواز ایرانسل اشوان,    اهنگ پیشواز اشوان دوبار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 یکشنبه 29 مهر 1397

,    کد پیشواز اهنگ بهت مریضم از اشوان
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشوان بهت مریضم
,    کدهای پیشواز ایرانسل اشوان
,    اهنگ پیشواز اشوان دوباره تو
,    کد پیشواز ایرانسل اشوان دارم عاشق میشم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشوان تنها شدم
,    کد پیشواز همراه اول اشوان
,    کد پیشواز همراه اول اشوان دوباره تو
,    کد اهنگ پیشواز رایتل اشوان

کد پیشواز انتظار همراه اول اشوان بهت مریضم و چه خوبه حالم

۸۸۹۶۹ چه خوبه حالم ۱ اشوان

۸۸۹۷۰ چه خوبه حالم ۲ اشوان

بخشی از متن همین ترانه چه خوبه حالم اشوان :

آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

اخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشه از تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشهاز تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اخ که دیگه دلم میگه

بخشی از متن همین ترانه بهت مریضم اشوان :

دلواپسم جز تو به چشم نمیاد اصا
هرکسی رو که میبینم باز یاد تو میفتم
همه کسم من دوست دارم به خدا قسم
هر کسی رو که میبینمو یاد تو میفتم
هر کی اومد جاتو بگیره من گفتم نه وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من
دنیا ماله ما دوتاست وقتی تو اینجایی اینا واقعیه رویا نیست
اون خنده ی نازت وابستم کرد انگاری از نگات معلومه چه حسی به من داری
دیگه مثه ما دوتا هیچ جایه دنیا نیست اینا واقعیه رویا نیست
روانی بهت مریضم بی هوا از رو غریزم
اگه تو از من دورشی یه تنه شهرو بهم میریزم
اسممو داد بزن بگو هنوز با منی
حتی اگه ازم دورشی ازم دل نمیکنی
روانی بهت مریضم , بهت مریضم
تکست آهنگ بهت مریضم اشوان
بگو خوابم یا بیدارم
که اینقد وابستگی دارم
تو با من زندگی کردی که امروز تنهات نمیذارم
ببین دنیامون آرومه دیوونه شهرم که بارونه
همه چی آمادست قلبامون عاشقه هم بمونه
هر کی اومد جاتو بگیره من گفتم نه وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من
دنیا ماله ما دوتاست وقتی تو اینجایی اینا واقعیه رویا نیست
اون خنده ی نازت وابستم کرد انگاری از نگات معلومه چه حسی به من داری
دیگه مثه ما دوتا هیچ جایه دنیا نیست اینا واقعیه رویا نیست
روانی بهت مریضم بی هوا از رو غریزم
اگه تو از من دورشی یه تنه شهرو بهم میریزم
اسممو داد بزن هی بگو هنوز با منی
حتی اگه ازم دورشی ازم دل نمیکنی
با من میمونی یا نه , بهت مریضم

 

https://nava.ir







برچسب ها کد پیشواز اهنگ بهت مریضم از اشوان کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشوان بهت مریضم کدهای پیشواز ایرانسل اشوان اهنگ پیشواز اشوان دوباره تو کد پیشواز ایرانسل اشوان دارم عاشق میشم کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشوان تنها شدم کد پیشواز همراه اول اشوان کد پیشواز همراه اول اشوان دوباره تو کد اهنگ پیشواز رایتل اشوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو