loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع انقد تو جذابی واسم که پرته تو میشه حواسم هیمن شدم درگیرت تاثیرت رو قلبم نمیشه کند اصلا ازت دلیه مغروره بی کله نگاه قلبش یه ذره شده میدونی من این نبودمدلو تغی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 189 چهارشنبه 11 دی 1398

کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع

 
انقد تو جذابی واسم که پرته تو میشه حواسم هی
من شدم درگیرت تاثیرت رو قلبم نمیشه کند اصلا ازت دل
یه مغروره بی کله نگاه قلبش یه ذره شده میدونی من این نبودم
دلو تغییر رفتارش خودم موندم توی کارش آخه من اصلا این شکلی نبودم
خیالت جمع جمع هرکار کنی هواتو دارم
دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم
ببین هرجا میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

کد آهنگ  پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع جدید,کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع,کد پیشواز  ,کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع ایرانسل,کد پیشواز جدید - سهراب پاکزاد خیالت جمع ,کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع همراه اول,کد پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع ,کد پیشواز ,کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع پخش انلاین,کد پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد خیالت جمع ,کد آهنگ پیشواز جدید سهراب پاکزاد خیالت جمع,کد آهنگ پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد خیالت جمع ,کد آوای انتظار سهراب پاکزاد خیالت جمع ,کد پیشواز,کد آوای انتظار سهراب پاکزاد خیالت جمع پخش انلاین,Kod Pishvaz Hamrah Aval,کد آهنگ پیشواز,Kod Pishvaz Irancell,کد پیشواز ایرانسل,


خیالت جمع جمع هرکار کنی هواتو دارم
دلت هروقت گرفت یه شاخه گل واست میارم
ببین هرجا میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

تو با این سن کم بردی ازم هوش و حواس و زندگیمو
الان کاشکی فقط باشی بلد بیشتر کنی وابستگیمو
خیالت جمع جمع هرکار کنی هواتو دارم
دلت هروقت گرفت یه شاخه گل واست میارم
ببین هرجا میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم
خیالت جمع جمع هرکار کنی هواتو دارم
دلت هروقت گرفت یه شاخه گل واست میارم
ببین هرجا میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم



 کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت  فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی کاربرانی که درخواست دادند*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت انتشار بزودی در سایت قرار میگیره










برچسب ها کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع جدید کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع کد پیشواز کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع ایرانسل کد پیشواز جدید سهراب پاکزاد خیالت جمع کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع همراه اول کد پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد خیالت جمع پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد خیالت جمع کد آهنگ پیشواز جدید سهراب پاکزاد خیالت جمع کد آهنگ پیشواز همراه اول سهراب پاکزاد خیالت جمع کد آوای انتظار سهراب پاکزاد خیالت جمع کد آوای انتظار سهراب پاکزاد خیالت جمع پخش انلاین Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو