loading...

پیشواز من

X Kod Pishvaz Hamrah Aval X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو همراه اول X کد آوای انتظار همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو پخش انلاین X 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 358 یکشنبه 10 آذر 1398
X Kod Pishvaz Hamrah Aval X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو همراه اول X کد آوای انتظار همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو پخش انلاین X کد پیشواز X کد آوای انتظار همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو X کد آهنگ پیشواز ایرانسل همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو X کد پیشواز ایرانسل X کد پیشواز جدید - همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو ایرانسل X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو X کد آهنگ پیشواز همراه اول همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو جدید

 

 

دانلود آهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی

من بی تو دنیام جهنم
من بی تو حرفام پر از غم
من بی تو دردام قد دریاست
من بی تو اشکام میریزه خاطرت واسم عزیزه
من بی تو دردام قد دریاست
من بی تو طاقت ندارم بیا من بی تو یک بیقرارم بیا
من بی تو آرامشیو قراری تویه دلم ندارم بیا
من بی تو طاقت ندارم بیا
من بی تو یک بیقرارم بیا
من بی تو طاقت ندارم چشم انتظارم یه بیقرارم بیا
عاشقتر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین
دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشقترین
عاشقتر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین
دیوونگی کن تا که من
دیوونه شم عاشقترین

متن آهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی

من بی تو دنیام جهنم من بی تو حرفام پر از غم
من بی تو دردام قد دریاست
من بی تو اشکام میریزه خاطرت واسم عزیزه
من بی تو دردام قد دریاست من بی تو طاقت ندارم بیا
من بی تو یک بیقرارم بیا من بی تو آرامشیو قراری
تویه دلم ندارم بیا
من بی تو طاقت ندارم بیا
من بی تو یک بیقرارم بیا
من بی تو طاقت ندارم چشم انتظارم یه بیقرارم بیا
عاشقتر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین
دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشقترین
عاشقتر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین
دیوونگی کن تا که من
دیوونه شم عاشقترین

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی من بی تو

98246            من بی تو2       سینا شعبانخانی

98245            من بی تو1       سینا شعبانخانی







برچسب ها Kod Pishvaz Hamrah Aval Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو همراه اول کد آوای انتظار همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو پخش انلاین کد پیشواز کد آوای انتظار همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز جدید همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو کد آهنگ پیشواز همراه اول همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من بی تو جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو