loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول پرسه سهیل مهرزادگانکد ترک اول پیشواز همراه اول پرسه: 75639بعد من در پس این شهر کسی دست تورا دست تورا میگیرد –» یک نفر میرسد از راه در این فاصله جا میگیرد … هر که با بغض شبی پر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 13 سه شنبه 19 اسفند 1399

کد آوای انتظار همراه اول پرسه سهیل مهرزادگان


کد آوای انتظار پرسه سهیل مهرزادگان همراه اول

کد ترک اول پیشواز همراه اول پرسه: 75639

بعد من در پس این شهر کسی دست تورا دست تورا میگیرد –»
یک نفر میرسد از راه در این فاصله جا میگیرد …
هر که با بغض شبی پرسه زده … پرسه زده حال مرا میفهمد…
ته فنجان تو دیوانگی فال مرا میفهمد –»

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

کد ترک دو پیشواز اهنگ پرسه: 75718

میروی چشم مرا بعد تو دریاچه غم میگیرد ….!
تو بدهکار به من میروی و میروی و باز چقدر دلگیرم … خاطرات تو مرا میکشد و میکشد و میمیرم
من که کافر شده‌ ام باید خدایی باشد … فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم ….!

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

برای خرید کد را به 8989 ارسال نمایید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو