loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیانKod Pishvaz Hamrah avall - Mohammad Rashidian Divanegiam Toکد پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیانترانه و شعر دیوانگیم تو محمد رشیدیانچشمانِ تو را عاشق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 چهارشنبه 23 مرداد 1398

کد پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان

Kod Pishvaz Hamrah avall - Mohammad Rashidian Divanegiam To

کد پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان

ترانه و شعر دیوانگیم تو محمد رشیدیان

چشمانِ تو را عاشق و دیوانه کشیدم
من از لب تو لحن خوش عشق شنیدم

حالم چه خراب است و خراب است و خراب است
از یاد نرفت لحنِ خوشی را که شنیدم

دیوانگیم تو درماندگیم تو
سهمِ دلِ رسوا تنها تو شدی تو

خوب است چه زیباست مستانه شدی تو
چون موج به دریا رقصانه شدی تو



دیوانگیم تو درماندگیم تو
سهمه دله رسوا تنها تو شدی تو

خوب است چه زیباست مستانه شدی تو
چون موج به دریا رقصانه شدی تو

تکست دیوانگیم تو محمد رشیدیان

از دله مست تو غافل شدم
دل که رفت عاقل شدم بهههه تو چه خوبی

آن چنان بحر تو عاشق شدم
مست دقایق شدم بهههه تو چه خوبی

دیوانگیم تو درماندگیم تو
سهمه دله رسوا تنها تو شدی تو

خوب است چه زیباست مستانه شدی تو
چون موج به دریا رقصانه شدی تو

دیوانگیم تو درماندگیم تو
سهمه دله رسوا تنها تو شدی تو

خوب است چه زیباست مستانه شدی تو
چون موج به دریا رقصانه شدی تو





منبع متن فراتکست

این کد پیشواز در صورت انتشار از همین صفحه پخش می شود









برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان کد پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان کد پیشواز جدید همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان کد آوای انتظار همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان کد پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان به همراه متن کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان سایت پیشواز من کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوانگیم تو محمد رشیدیان جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو