loading...

پیشواز من

توی این شرایط بد رفتی توی این غصه ی بی حد رفتی وقتی که شروع دلتنگی بود توی یک بارون ممتد رفتی پشت هم صدات زدم هر لحظه بلکه این صدا یه کاری بکنه چاره ای نبود به جز اینکه دلم بعد تو آبرو داری بکنه من تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 15 یکشنبه 10 آذر 1398

توی این شرایط بد رفتی توی این غصه ی بی حد رفتی
وقتی که شروع دلتنگی بود توی یک بارون ممتد رفتی
پشت هم صدات زدم هر لحظه بلکه این صدا یه کاری بکنه
چاره ای نبود به جز اینکه دلم بعد تو آبرو داری بکنه
من تورو تو زندگیم آوردم که به من جرت احساس بدی

فکر میکردم که دیگه مثل منی

 

 

 

متن آهنگ بارون ممتد از سینا شعبانخانی

Fekr mikardam ke dige mesle mani

تو به عشق و معجزه معتقدی

To be eshgh o mojeze motaghedi

ترانه آهنگ بارون ممتد از سینا شعبانخانی

شک ندارم که همین بارون یک شب تو رو میکشه به سمت این اتاق
من امیدوارم و این مشخصه خیلی نزدیکه برام این اتفاق
من تورو تو زندگیم آوردم که به من جرت احساس بدی

فکر میکردم که دیگه مثل منی

Fekr mikardam ke dige mesle mani

تو به عشق و معجزه معتقدی

To be eshgh o mojeze motaghedi

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی بارون ممتد

29877            بارون ممتد       سینا شعبانخانی

29876            بارون ممتد.بیکلام        سینا شعبانخانی

         







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی بارون ممتد کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی هولم نکن کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی عمدا کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی همراه اول کد پیشواز سینا شعبانخانی عمدا ایرانسل کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی رنگ سال کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی هولم نکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو