loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز ستین چشمون سیاه,    کد پیشواز ستین چشمون سیاه,    کد اهنگ پیشواز همراه اول ستین,    کد پیشواز ایرانسل ستین چشمون سیاه,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1967 پنجشنبه 08 خرداد 1399


,    کد اهنگ پیشواز ستین چشمون سیاه
,    کد پیشواز ستین چشمون سیاه
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول ستین
,    کد پیشواز ایرانسل ستین چشمون سیاه
,    کد پیشواز همراه اول ستین چشمون سیاه
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول ستین والا
,    Kod pishvaz satin
,   

چه بی تابم برای خنده تو
ببین ماهم شده شرمنده تو
ندارد کس خبر از این دل من
تو رفتی من شدم بازنده تو
♪♪♪
آخ دو چشمون سیاه کار دست من داد
همه بود و نبودم رفته بر باد
بهار آمد چرا یارم نیومد
دل ساده چه آسون دامت افتاد
♪♪♪
آخه عشق منو دیوونه کرده
چقد تنها بمونم یار من بر نگرده
نفس هام میره دستام چه سرده
همش تو فکر اونم منو بیچاره کرده
♪♪♪
ظاهرم شاده ولی بی تو دلوم غمگین و تنهاس
باید عمری و من تنها بمونم کار دنیاس
نمیره این دلی که خوابو از چشمام گرفته
هنوزم در دلش از دور چشمام از دور پیداست
♪♪♪
آخه عشق منو دیوونه کرده
چقد تنها بمونم یار من بر نگرده
نفس هام میره دستام چه سرده
همش تو فکر اونم منو بیچاره کرده

 

,    کد پیشواز همراه اول ستین چشمون سیاه - کد پیشوازی ندارد







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ستین چشمون سیاه کد پیشواز ستین چشمون سیاه کد اهنگ پیشواز همراه اول ستین کد پیشواز ایرانسل ستین چشمون سیاه کد پیشواز همراه اول ستین چشمون سیاه کد اهنگ پیشواز همراه اول ستین والا Kod pishvaz satin
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو