loading...

پیشواز من

    ,    کد اهنگ پیشواز پیشم بخند همراه اول,    کد اهنگ پیشواز همراه اول ماکان بند با پخش انلاین,    اهنگ پیشواز ماکان بند همراه اول دلگیری,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 سه شنبه 03 دی 1398

   
,    کد اهنگ پیشواز پیشم بخند همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول ماکان بند با پخش انلاین
,    اهنگ پیشواز ماکان بند همراه اول دلگیری
,    کد پیشواز همراه اول ماکان بند پخش انلاین
,    آهنگ پیشواز همراه اول ماکان بند پخش آنلاین
,    کد پیشواز همراه اول ماکان بند عاشق که میشی
,    کد اهنگ پیشواز ماکان بند ایرانسل
,    کد پیشواز همراه اول ماکان بند کی بودی تو
,    آهنگ پیشواز همراه اول ماکان بند ماه عسل
,    Kod pishvazman.Rozblog.com
,   

 

متن ترانه ماکان بند به نام دلگیری

بد کاری دستم میدی
از تو دستم میری
میدونم آخرشم
میمونه بام دلگیری
نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم بد شده انگاری حال من نیست دستم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم بد شده انگاری حال من نیست دستم
دوباره این قلب بی قراره آروم نداره که طاقت بیاره
نگو که چشمات دوسم نداره دوسم نداره
بد کاری دستم میدی از تو دستم میری میدونم آخرشم میمونه بام دلگیری
نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم بد شده انگاری حال من نیست دستم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم بد شده انگاری حال من نیست دستم

 

91871

دلگیری قطعه سوم

ماکان بند

91870

دلگیری قطعه دوم

ماکان بند

91869

دلگیری

ماکان بند

37525

وقتی که دلگیری

محمد بیطرفان(دیبا)

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز پیشم بخند همراه اول کد اهنگ پیشواز همراه اول ماکان بند با پخش انلاین اهنگ پیشواز ماکان بند همراه اول دلگیری کد پیشواز همراه اول ماکان بند پخش انلاین آهنگ پیشواز همراه اول ماکان بند پخش آنلاین کد پیشواز همراه اول ماکان بند عاشق که میشی کد اهنگ پیشواز ماکان بند ایرانسل کد پیشواز همراه اول ماکان بند کی بودی تو آهنگ پیشواز همراه اول ماکان بند ماه عسل Kod pishvazman.Rozblog.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو