loading...

پیشواز من

Kod Ahang Pishvaz Irancell  Pouya Bayati Delrobaکد آهنگ پیشواز ایرانسل دلربا پویا بیاتیترانه و شعر دلربا پویا بیاتیآی خواستنی همه میدونن عشقه منیتو رو دوست داشتن تو خون منهعاشقت بودن قانون منهآی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 پنجشنبه 24 مرداد 1398






Kod Ahang Pishvaz Irancell  Pouya Bayati Delroba

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلربا پویا بیاتی

ترانه و شعر دلربا پویا بیاتی

آی خواستنی همه میدونن عشقه منی
تو رو دوست داشتن تو خون منه
عاشقت بودن قانون منه


آی دلربا دوست دارم بی انتها
واسه تو مُردن آسونه برام
نمیتونم از فکرِ تو درآم


عزیزم حسی که به تو دارم هوس نیست
آره دوست دارم اما بس نیست
تو نباشی انگاری نفس نیست

عزیزم همه چیزم به تو بستگی داره
که ندیدنت خستگی داره
مگه فکرِ تو تنهام میذاره

تکست دلربا پویا بیاتی

آها تو که برام مثه جونم می مونی
رو تو حساسم اینو میدونی
اونی که آرزوم بوده تو همونی

آهای تو که برام حکمِ قلبمو داری
همه جا عشقو یادم میاری
همه جا تویه خواب و بیداری

عزیزم حسی که به تو دارم هوس نیست
آره دوست دارم اما بس نیست
تو نباشی انگاری نفس نیست

عزیزم همه چیزم به تو بستگی داره
که ندیدنت خستگی داره
مگه فکرِ تو تنهام میذاره

**



منبع faratext.com

این کد در صورت منتشر شدن در همین صفحه قرار میگیرد








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلربا پویا بیاتی جدید کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلربا پویا بیاتی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلربا پویا بیاتی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل دلربا پویا بیاتی کد پیشواز ایرانسل دلربا پویا بیاتی کد پیشواز جدید ایرانسل دلربا پویا بیاتی کد آوای انتظار ایرانسل دلربا پویا بیاتی کد پیشواز ایرانسل دلربا پویا بیاتی به همراه متن کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو