loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز حجت درولی سر به هوا همراه اول,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی دنیای منه,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای دیوونه,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 141 دوشنبه 09 مهر 1397

,    کد آهنگ پیشواز حجت درولی سر به هوا همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی دنیای منه
,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای دیوونه
,    کد اهنگ پیشواز حجت درولی
,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی آی دیوونه
,    کد آهنگ پیشواز حجت درولی همراه اول
,    اهنگ پیشواز حجت درولی ای دیوونه همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای بی وفا
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی غریبه مواظبش باش

,   

تا دورت خلوت میشه دلت واسه من تنگ میشه
یه روز که خیلی دورم نیست جای ما دوتا عوض میشه
چرا یادت رفت قرارموش چقدر ضعیف شده حافظه‌مون
وقتی به اسمش صدام کردی بوی خیانت گرفت رابط‌مون
منو چی به دل توی سر به هوام تویی که یادم میکنی بعضی شبها
تویی که عادت شده دروغ بگی به من به اون به کل آدمها
بردار نقابو از صورتت خسته‌م دیگه حتی از بودنت
هر روز میشی هی عصبی ترو
میخوای بازی کنی نقش یکی دیگه رو
نمیخوام دیگه پیشم باشی نمیخوام دیگه عشقم باشی
حالا که از چشمم افتادی ، نمیخوام جلو چشمم باشی
تو که خواسته هات ثابت نیست اینبار دلم ساکت نیست
امروز با این و فردا با اون کار یه آدم عاقل نیست
منو چی به دل توی سر به هوام تویی که یادم میکنی بعضی شبا
تویی که عادت شده دروغ بگی به من به اون به کل آدما
بردار نقابو از صورتت خستم دیگه حتی از بودنت
هر روز میشی هی عصبی ترو
میخوای بازی کنی نقش یکی دیگه رو


http://rbt-text.blog.ir

با سلام دنبال این آهنگ پیشواز هستیم فکر کنم هنوز منتشر نشده اگه کسی داشت برامون ارسال کنه تا بقیه استفاده کنن







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حجت درولی سر به هوا همراه اول کد پیشواز همراه اول حجت درولی دنیای منه کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای دیوونه کد اهنگ پیشواز حجت درولی کد پیشواز همراه اول حجت درولی آی دیوونه کد آهنگ پیشواز حجت درولی همراه اول اهنگ پیشواز حجت درولی ای دیوونه همراه اول کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای بی وفا کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی غریبه مواظبش باش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو