loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی جادوی خاص,    کد آهنگ پیشواز جادوی خاص همراه اول,    کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی آروم جو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 273 یکشنبه 10 آذر 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی جادوی خاص
,    کد آهنگ پیشواز جادوی خاص همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی آروم جونم
,    کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی هولم نکن
,    کد پیشواز سینا شعبانخانی
,    کد پیشواز اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
,    کد اهنگ پیشواز هولم نکن سینا شعبانخانی
,    کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن
,    کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی رنگ سال
,   

تو چشای تو يه جادوی خاصی هست
تو نگاه تو انگار يه احساسی هست
غم دنيا رو فراموش میکنم وقتي
به تو نگاه میکنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو نديدم
يه جورايی خاطرت عزيزِ عزيزم
از ديدن تو سير نميشه چشم من
به تو نگاه میکنم..

 

وقتی که نزديکم به تو انگار
دلم میلرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم
عزيزِ جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به اين دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم

آرومِ جونم بدون تو ديگه نميتونم
بخدا خستس اين دل خونم
بدون تو ديگه نميتونم ، نميتونم

 ♫♫♫

به هوای تو تازه ميشه حال من
وقتی که هستی خوب ميشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه میکنم..
تو همه ی عمر مثلِ تو رو نديدم
يه جورايی خاطرت عزيزِ عزيزم
از ديدنِ تو سير نميشه چشمِ من
به تو نگاه میکنم..

آرومِ جونم بدون تو ديگه نميتونم
بخدا خستس اين دل خونم
بدون تو ديگه نميتونم ، نميتونم

 

 

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی خاص

29879            خاص 2            سینا شعبانخانی

 

 

 

98239

جادوی خاص3

سینا شعبانخانی

98238

جادوی خاص2

سینا شعبانخانی

98237

جادوی خاص1

سینا شعبانخانی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی جادوی خاص کد آهنگ پیشواز جادوی خاص همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی آروم جونم کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز سینا شعبانخانی کد پیشواز اهنگ عمدا سینا شعبانخانی کد اهنگ پیشواز هولم نکن سینا شعبانخانی کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی رنگ سال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو