loading...

پیشواز من

, ,کد اهنگ پیشواز های سینا شعبانخانی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی عمدا ,کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن ,آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی همراه اول ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی هو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1146 یکشنبه 10 آذر 1398


,

,کد اهنگ پیشواز های سینا شعبانخانی

,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی عمدا

,کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن

,آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی همراه اول

,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی هولم نکن

,کد پیشواز سینا شعبانخانی عمدا ایرانسل

,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی عمدا

,کد پیشواز سینا شعبانخانی ایرانسل

,کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز

https://nex1music.ir

 متن ترانه سینا شعبانخانی به نام هولم نکن

دلی که رو هوا زدی
دادی دست باد ببره
دلت و گوش مالی میدم
که عشق و از یاد ببره
با این همه هزاریم
که تو بخوای بد شی باهام
یه حرفی رو دلم نشست
هولم نکن میگم الان
تو اون دل دیوونت جایه منه
منم عاشقت میشم جایه همه
اگه حالمو میدونی درکم کن
بیا شر غمو دیگه کمتر کن
تو اون دل دیوونت جایه منه
منم عاشقت میشم جایه همه
اگه حالمو میدونی درکم کن
بیا شر غمو دیگه کمتر کن
من که نازتو گرون میخرم
سنگت و به جون میزنم
واسه تو جنون دارم و
از بقیه دل میکنم
این عاشق و نذار که بره
هی گره نزن رو گره
کی مثه من واسه تو
این قد امونت بده
تو اون دل دیوونت جایه منه
منم عاشقت میشم جایه همه
اگه حالمو میدونی درکم کن
بیا شر غمو دیگه کمتر کن
تو اون دل دیوونت جایه منه
منم عاشقت میشم جایه همه
اگه حالمو میدونی درکم کن
بیا شر غمو دیگه کمتر کن

 

,کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن - هنوز منتشر نشده - جهت اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده







برچسب ها کد اهنگ پیشواز های سینا شعبانخانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی عمدا کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز سینا شعبانخانی عمدا ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی عمدا کد پیشواز سینا شعبانخانی ایرانسل کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو