loading...

پیشواز من

دوست دارم ولی با ترس و پنهانی که پنهان کردنه یک عشق یعنی اوجه ویرانی یعنی اوجه ویرانی دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم ولی با ترس و پنهانی ولی با ترس و پنهانی تکست آهنگ دوست دارم راغب دلم ر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 چهارشنبه 28 خرداد 1399

دوست دارم ولی با ترس و پنهانی
که پنهان کردنه یک عشق یعنی اوجه ویرانی

یعنی اوجه ویرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
ولی با ترس و پنهانی ولی با ترس و پنهانی

تکست آهنگ دوست دارم راغب

دلم رنجِ عجیبی میبرد از دوریت اما
دلم رنجِ عجیبی میبرد از دوریت اما

نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی
نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
ولی با ترس و پنهانی ولی با ترس و پنهانی

دوست دارم غمه این جمله را دیدی
تفاوت دارد این سیلاب تفاوت دارد این سیلاب
با شبهای بارانی با شبهای بارانی

دلم رنجِ عجیبی میبرد از دوریت اما
دلم رنجِ عجیبی میبرد از دوریت اما

نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی
نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
ولی با ترس و پنهانی ولی با ترس و پنهانی

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول راغب دوستت دارم

92712   دوستت دارم قطعه دوم     راغب

92711   دوستت دارم     راغب







برچسب ها کد آهنگ پیشواز راغب دوستت دارم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز راغب دوستت دارم برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز راغب دوستت دارم کد آوای انتظار راغب دوستت دارم کد آهنگ پیشواز راغب دوستت دارم رایتل کد پیشواز کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار راغب دوستت دارم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول راغب دوستت دارم کد آهنگ پیشواز راغب دوستت دارم همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل راغب دوستت دارم کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل راغب دوستت دارم kod ahang pishvaz کد پیشواز راغب دوستت دارم کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز راغب دوستت دارم ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو