loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز امیر تتلو هر وقت که بودی,    کد پیشواز هر وقت که بودی,    کد پیشواز تتلو هروقت که بودی,    کد پیشواز ایرانسل هر وقت که ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2684 پنجشنبه 08 اسفند 1398


,    کد اهنگ پیشواز امیر تتلو هر وقت که بودی
,    کد پیشواز هر وقت که بودی
,    کد پیشواز تتلو هروقت که بودی
,    کد پیشواز ایرانسل هر وقت که بودی
,    کد پیشواز ایرانسل تتلو نوازش
,    کد اهنگ پیشواز تتلو هروقت که بودی همراه اول
,    کد پیشواز اهنگ های امیر تتلو برای ایرانسل
,    کد پیشواز همراه اول تتلو هروقت ک بودی
,    کد اهنگ پیشواز با تو امیر تتلو
,    kod pishvaz amir tataloo
,   

 

طبق بررسی مدیر سایت برای امیر تتلو پیشوازی ساخته نشده در صورت انتشار در سایت قرار میگیرد

هروقت که بودی ، همه چی قشنگ شد
تو الحق که خوبی
قلبم یه جوری ، میزنه واسه فقط تو
که عمراً بدونی

آ ، یک یک دو دو هشت !!
هروقت که بودی !
همه چی قشنگ شد !
هروقت هم نبودی !
نبودی رو ولش کن …

عشقم ، جونم ، همه چیزم
بذار همه زندگیمو ، به پات بریزم
بذار شاعر شم ، شعرتو بنویسم
بدون من عاشق کسی غیر خودت نیستم
عمرم ، یکی یه دونم
بدون عمراً ، من تو رو با کسی یکی بدونم
کلاً انگار ، با همه فرق داری
خب من ، میدونی فرقتو میدونم

هر وقت که بودی ، همه چی قشنگ شد
انقده تو خوبی ، میره بالا توقع
هروقت نبودی ، من فقط زدم غر
هرکجا زدم تو خاکی ، زدی یه تلنگر
نذاشتی هیچ موقع ، پر شم از تنفر
فقط تو کاری کردی ، زندگیم ورق خورد
وقتی همه کور بودن ، تو کردی بهم توجه
هرموقع غمگین شدی ، خودمو بغل کن

هروقت که بودی ، همه چی قشنگ شد
انقده تو خوبی ، میره بالا توقع
هروقت نبودی ، من فقط زدم غر
هرکجا زدم تو خاکی ، زدی یه تلنگر

از بلندای نگاه تو ، فقط پرواز و پرواز و پرواز
نه محضر لازمه نه حلقه خب
امّا تویی محرم ، تویی همدم ، تویی همراز

از وقتی تورو دیدم ، همه دردامو یادم رفته
آخه فکرتم همه هفته
همه جا دنبالتم ، همه وقت من میشه صرفت

از وقتی دیدمت انگار یکمی وسواسی شدم
هی سر تا پامو چک میکنم ، آدم حسّاسی شدم
محو ، حرکات تو میشم من ، هی

من از همه فامیل ، از همه بیزارم
بک گراند گوشیم فقط عکستو میذارم
من همه افکارام ، بعد تو بیکارن
هنوزم تورو میخوام من بهت امیدوارم

از همه رفیقا ، قطع امید کردم
هرجا هم میرم بازم بر به تو میگردم
از همه همکارا ، دورم و منفورم
فقط هم وقتی نگات رو منه من خوبم

هروقت که بودی ، همه چی قشنگ شد
انقده تو خوبی ، میره بالا توقع
هروقت نبودی ، من فقط زدم غر
هرکجا زدم تو خاکی ، زدی یه تلنگر
نذاشتی هیچ موقع ، پر شم از تنفر
فقط تو کاری کردی ، زندگیم ورق خورد
وقتی همه کور بودن ، تو کردی بهم توجه
هرموقع غمگین شدی ، خودمو بغل کن

هروقت که بودی ، همه چی قشنگ شد
تو الحق که خوبی
قلبم یه جوری ، میزنه واسه فقط تو
که عمراً بدونی

قلبم ، چشمم ، نیمه ی گمشدم
چقده سخته بی تو ، شبمو صبح کنم
میکنم زیاده روی ، میکنی کنترلم
از وقتی تو اومدی ، بخت منم شد بلند

نبضم ، روحم ، همه وجودم
هر شب با تو برام ، چند ساله حدوداً
من همیشه میدونی ، مال خودت بودم
تأثیر داره حتی اخلاق گوهت رو من

میزنم حرفامو بات ، چقده خوبه تنت
بی تو بودم یه ربات ، نمیشه انکار کنمت
میکنم سنگامو وا ، دیگه وقت رو شدنه
قصد من از تن تو ، دوباره خوش بو شدنه

هروقت که بودی ، همه چی قشنگ شد
انقده تو خوبی ، میره بالا توقع
هروقت نبودی ، من فقط زدم غر
هرکجا زدم تو خاکی ، زدی یه تلنگر
نذاشتی هیچ موقع ، پر شم از تنفر
فقط تو کاری کردی ، زندگیم ورق خورد
وقتی همه کور بودن ، تو کردی بهم توجه
هرموقع غمگین شدی ، خودمو بغل کن

هروقت که بودی ، همه چی قشنگ شد
انقده تو خوبی ، میره بالا توقع
هروقت نبودی ، من فقط زدم غر
هرکجا زدم تو خاکی ، زدی یه تلنگر

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز امیر تتلو هر وقت که بودی کد پیشواز هر وقت که بودی کد پیشواز تتلو هروقت که بودی کد پیشواز ایرانسل هر وقت که بودی کد پیشواز ایرانسل تتلو نوازش کد اهنگ پیشواز تتلو هروقت که بودی همراه اول کد پیشواز اهنگ های امیر تتلو برای ایرانسل کد پیشواز همراه اول تتلو هروقت ک بودی کد اهنگ پیشواز با تو امیر تتلو kod pishvaz amir tataloo
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو