loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز زندگی جونم علیرضا طلیسچی,    کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی زندگی جونم,    کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی با پخش انلاین,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 سه شنبه 08 بهمن 1398


,    کد آهنگ پیشواز زندگی جونم علیرضا طلیسچی
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی زندگی جونم
,    کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی با پخش انلاین
,    کد پیشواز علیرضا طلیسچی دیوونه دوست داشتنی
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی دلی
,    کد پیشواز علیرضا طلیسچی اخرش قشنگه
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول زندگی جونم علیرضا طلیسچی
,    کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی اخرش قشنگه
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه
,    kod ahang pishvaz

آخرش قشنگه وقتی که دست تکون میدی و این دله که تنگه اونو با دست نشون میدی و
اون شبای بعدش آخ اون شبای بعدش
میمیره تو دوری این دل بی صاحب تو غمو دیوونه نبودی من عاشقت نمیشدمو
نکنی تو ترکش چجوری بگم بهش
آخرش یه من میمونم یه تو د قلب نداری که تو منی که با عشق میشونی به پات
داری ول میکنی که جات آخه جات کیو بذارم من نه د قلب نداری که تو یه من میمونم یه تو
یه من میمونم یه تو من که بی قرارتم این ورا یکم باش این شرایطم کاش یکی مثل خودت بام رفیق بود
ما که کم نخوردیم از آدمای ناجور همه خوبن از دور ولی زخمی که تو بهم میزدی عمیق بود
آخرش یه من میمونم یه تو د قلب نداری که تو منی که با عشق میشونی به پات
داری ول میکنی که جات آخه جات کیو بذارم من نه د قلب نداری که تو یه من میمونم یه تو یه من میمونم یه تو

 

 

upahang.com

کد قطعه اول آخرش قشنگه برای ایرانسل یک ماهه: ۵۵۱۱۴۲۲۰

کد قطعه اول آخرش قشنگه برای ایرانسل یک هفته ای: ۵۵۱۱۴۱۹۵

کد قطعه دوم آخرش قشنگه برای ایرانسل یک ماهه: ۵۵۱۱۴۲۲۱

کد قطعه دوم آخرش قشنگه برای ایرانسل یک هفته ای: ۵۵۱۱۴۱۹۶

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز زندگی جونم علیرضا طلیسچی کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی زندگی جونم کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی با پخش انلاین کد پیشواز علیرضا طلیسچی دیوونه دوست داشتنی کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی دلی کد پیشواز علیرضا طلیسچی اخرش قشنگه کد اهنگ پیشواز همراه اول زندگی جونم علیرضا طلیسچی کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی اخرش قشنگه کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو