loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شرم گرشا رضاییKod pishvaz irancell Garsha Rezaei Sharmکد آهنگ پیشواز ایرانسل شرم گرشا رضاییمتن آهنگ شرم گرشا رضاییشرم به این دنیا به این دردابه این عمری که بر نمیگردهخودم رفتم د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2202 سه شنبه 11 آذر 1399


کد آهنگ پیشواز ایرانسل شرم گرشا رضایی

Kod pishvaz irancell Garsha Rezaei Sharm

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شرم گرشا رضایی

متن آهنگ شرم گرشا رضایی

شرم به این دنیا به این دردا
به این عمری که بر نمیگرده

خودم رفتم دلم جا موند
کی تقدیرو اینجور عوض کرده

داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

تکست آهنگ شرم گرشا رضایی

یه حسرت از گذشته مونده توو وجودم
اونی که باید واسه تو بودم نبودم
نبودم نبودم نبودم

داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم

داره یه عمر میشه توو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم

داره یه عمر میشه توو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

کد - بزودی - درصورت انتشار در سایت درج میشود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو