loading...

پیشواز من

X   کد آهنگ پیشواز ایرانسل خودخواه محسن یگانهKod pishvaz Mohsen Yeganeh Khodkhahکد آهنگ پیشواز ایرانسل خودخواه محسن یگانهترانه و شعر آهنگ خودخواه محسن یگانهخودخواه و حریص پی چیزی که نیست تو مثل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 529 سه شنبه 19 فروردین 1399
X

 



کد آهنگ پیشواز ایرانسل خودخواه محسن یگانه

Kod pishvaz Mohsen Yeganeh Khodkhah

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خودخواه محسن یگانه

ترانه و شعر آهنگ خودخواه محسن یگانه

خودخواه و حریص پی چیزی که نیست تو مثل همیشه رد میشی
و میشه دوباره سکوت یه راه رو به روت یه جا یه نفر از من بی خبر

همیشه همینه نخواد و نبینه صبورم همیشه اینجوری نمیشه
تو یادت نمیاد باید یاد تو داد میچرخه زمونه اینجور نمیمونه

حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه
منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من

 


حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه
منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من

تکست  آهنگ خودخواه محسن یگانه

یه روزی میای یه روزی که زیاد ازم دور که شدی مغرور که شدی
اسمت که بیاد حرفت که بشه میگم که نخواست دلم دست بکشه

نشد دست بکشم از یه آدم سرد که منو از هرچی عشقه بد خاطره کرد
همیشه همینه نخواد و نبینه صبورم همیشه اینجوری نمیشه

حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه
منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من

حالا میخواد هرچی باشه عشق بعدیت هرکی باشه
منتظرت میمونم من خسته میشی میدونم من






کد بزودی .......................








برچسب ها کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه همراه اول کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه رایتل کد آهنگ پیشواز جدید کد آوای انتظار خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز همراه اول خودخواه محسن یگانه کد آهنگ پیشواز رایتل کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه ایرانسل کد آهنگ پیشواز رایتل خودخواه محسن یگانه کد آوای انتظار خودخواه محسن یگانه پخش انلاین کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز خودخواه محسن یگانه پخش انلاین Kod pishvaz کد پیشواز همراه اول کد پیشواز خودخواه محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو