loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفیق شهاب رمضانKod pishvaz irancell Shahab Ramezan Refighکد آهنگ پیشواز ایرانسل رفیق شهاب رمضانترانه و شعر آهنگ رفیق شهاب رمضانمرسی که موندی با منپایه ی من بودی همیشهیه رفیق مثل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 دوشنبه 14 مهر 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفیق شهاب رمضان

Kod pishvaz irancell Shahab Ramezan Refigh

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفیق شهاب رمضان

ترانه و شعر آهنگ رفیق شهاب رمضان

مرسی که موندی با من
پایه ی من بودی همیشه

یه رفیق مثل تو که باشه
آدم خسته نمیشه

از همون روزی که تو
مشتتو کوبیدی به مشتم

تکست آهنگ رفیق شهاب رمضان

بهترین کسم شدی
شدی مث ستون پشتم

رفیق دمت گرم رفیق سرت سلامت
رفیق دمت گرم رفیق دردت برا من

** کد بزودی **








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفیق شهاب رمضان Kod pishvaz irancell Shahab Ramezan Refigh کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفیق شهاب رمضان ترانه و شعر آهنگ رفیق شهاب رمضان مرسی که موندی با من پایه ی من بودی همیشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو