loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز کافیه ندیمkod pishvaz Music Nadim Kafiyeکد آهنگ پیشواز کافیه ندیمآهنگ پیشواز کافیه ندیملج کردم با خودم دارم عشقو از دست میدمرد دادم ای خدا تاوانه چی رو پس میدمتصمیمشو گرفت داغ بودم نفهم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 چهارشنبه 29 خرداد 1398




کد آهنگ پیشواز کافیه ندیم

kod pishvaz Music Nadim Kafiye

کد آهنگ پیشواز کافیه ندیم

آهنگ پیشواز کافیه ندیم

لج کردم با خودم دارم عشقو از دست میدم
رد دادم ای خدا تاوانه چی رو پس میدم

تصمیمشو گرفت داغ بودم نفهمیدم
وقتی که میرفت از تعجب میخندیدم



دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این دلم نگذر نرو همین که باشی کافیه
تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

تکست آهنگ پیشواز کافیه ندیم

حال و هوایه این خونه بعد تو داغونه
تا تو رفتی گفتم ای خدا جدایی یه قانونه

دلم گرفت بغضم شکست داروم شده تنهایی
حبسه اونم که رفت درا رو بست من موندم و یه قابه عکس

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این دلم نگذر نرو همین که باشی کافیه
تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این دلم نگذر نرو همین که باشی کافیه
تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

**

منبع فراتکست


این کد پیشواز فعلا ساخته نشده / در صورت انتشار منتشر می شود
با تشکر مدیر سایت
این مطلب جهت اطلاع رسانی می باشد







برچسب ها کد پیشواز کافیه ندیم کافیه ندیم کد آهنگ پیشواز کافیه ندیم همراه اول کد پیشواز کافیه ندیم برای ایرانسل پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کافیه ندیم کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز درخواستی پیشواز من سایت پیشواز من pishvazman کد آهنگ کافیه ندیم کد پیشواز کافیه ندیم برای همراه اول کد آهنگ پیشواز کافیه ندیم ایرانسل کد آهنگ پیشواز کافیه ندیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو