loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول دوست دارم پدرام پالیزRbt Code Hamrahe Aval Pedram Paliz Called Dooset Daram With Play Onlineشبایی که تورو میبینم وقتی پهلوت میشینم از همه چی راضی میشم…! با اینکه سر به هوا و د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 371 سه شنبه 07 بهمن 1399

کد آوای انتظار همراه اول دوست دارم پدرام پالیز


Rbt Code Hamrahe Aval Pedram Paliz Called Dooset Daram With Play Online

کد آوای انتظار دوست دارم پدرام پالیز همراه اول

شبایی که تورو میبینم وقتی پهلوت میشینم از همه چی راضی میشم…!
با اینکه سر به هوا و درگیر خاطره بازی میشم ◊◊

1- کد قطعه اول: 14924

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

جونمو بگیر ولی یه قدم دور نشو از دل من…!
تازه داره آروم میشه طوفان توی ساحل من ◊◊

2- کد قطعه دوم: 14925

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

شبیه چشاته آسمون نرو بیا پیشم بمون هیشکی مث تو آروم نکرده دلمو…!
سرتو رو شونم بذار واسم بهونه نیار به کی بگم این روزا درد دلمو ◊◊

3- کد قطعه سوم: 14926

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

برای فعالسازی پیشواز کد قطعه مورد نظر را به 8989 ارسال کنید.








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو