loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل این سرنوشتمه علی پارساKod pishvaz irancell Ali Parsa In Sarneveshtamehکد آهنگ پیشواز ایرانسل این سرنوشتمه علی پارساترانه و شعر آهنگ این سرنوشتمه علی پارسابرای من تو با همه فرق ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 سه شنبه 13 آبان 1399




کد آهنگ پیشواز ایرانسل این سرنوشتمه علی پارسا

Kod pishvaz irancell Ali Parsa In Sarneveshtameh

کد آهنگ پیشواز ایرانسل این سرنوشتمه علی پارسا

ترانه و شعر آهنگ این سرنوشتمه علی پارسا

برای من تو با همه فرق کن
منو توو آغوش خودت غرق کن
بذار رو شونه هات یکم چشامو روی هم بذارم

حتی اگه میتونی اجباری
دروغکی بگو دوستم داری
بگو که باورش کنم ازت توقعی ندارم

این سرنوشتمه هرجا برم غمه
تا میرسم به مقصدم دیره

از وقتی یادمه این بوده ماجرا
من عاشق هرکی بشم میره

تکست آهنگ این سرنوشتمه علی پارسا

قبل از تو رو یادم نمیادمو بعد از تو توو دیوونه خونه ام
احساس بعد از مردنو من تجربش کردمو میدونم

تو رو به روم دیوار میچینی تا پر کنم با عکس دوتامون
من با همینا زنده ام با فکرت هر شب زیر بارون

این سرنوشتمه هرجا برم غمه
تا میرسم به مقصدم دیره

از وقتی یادمه این بوده ماجرا
من عاشق هرکی بشم میره






---------
کد بزودی ... پس از انتشار درج میشود
منبع متن فراتکست
---------







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو