loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول لبخند فرزاد فرخ   Code Pishvaz Mci Farzad Farokh Called Labkhand With Play Online لبخند تورا به دنیا ندهم ؛ با عطر هوایت به رویا بروم!! وقتی که تو باشی دلارام شوم ؛

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

کد آوای انتظار همراه اول لبخند فرزاد فرخ

 

Code Pishvaz Mci Farzad Farokh Called Labkhand With Play Online

کد آوای انتظار لبخند فرزاد فرخ همراه اول

لبخند تورا به دنیا ندهم ؛ با عطر هوایت به رویا بروم!!
وقتی که تو باشی دلارام شوم ؛ جانم تو بخند که آرام شوم≠

1- پیشواز همراه اول فرزاد فرخ لبخند: 22108

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

تو شدی جسم و جان من ؛ گل مهربان من تو شدی بهار من!!
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو ؛ بشوم فدای تو≠

2- کد قطعه دوم: 22109

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

خوشم با تو چنان مستم ؛ من عاشق آرامش چشمان تو هستم!!
چقدر خوبه که تو هستی ؛ معشوقه من نیمه جانم تو هستی ≠

3- کد قطعه سوم: 22110

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

جهت فعال سازی پیشواز همراه اول لبخند کد قطعه مورد نظر را به 8989 پیامک کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو