loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز آرش و مسیح دریا,    کد پیشواز مسیح و آرش همراه اول,    کد پیشواز همراه اول مسیح ارش نمیرم,    کد اهنگ پیشواز رایتل مسیح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 271 چهارشنبه 07 خرداد 1399


,    کد آهنگ پیشواز آرش و مسیح دریا
,    کد پیشواز مسیح و آرش همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول مسیح ارش نمیرم
,    کد اهنگ پیشواز رایتل مسیح و ارش
,    کد پیشواز همراه اول مسیح آرش ماه عسل
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    كد پيشواز ايرانسل مسيح و آرش
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول مسیح و ارش تو که نیستی پیشم
,    کد پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نالوتی
,    Pishvazman
,   

 

کد پیشواز ایرانسل آرش و مسیح نالوطی

 

۵۵۱۱۳۶۲۵ نالوطی ۱ مسیح و آرش AP

 

۵۵۱۱۳۶۲۶ نالوطی ۲ مسیح و آرش AP

 

۵۵۱۱۳۶۲۷ نالوطی ۳ مسیح و آرش AP

 

بخشی از متن همین ترانه نالوطی آرش و مسیح:

 

نالوطی گذاشتی پا رو چی دنبال چی بودی تو رابطمون با موچین

 

بی مرام ببین هنوزم این ورا ببین نشد که از فکر تو درام

 

بی معرفت بدون بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد

 

بی معرفت بدون بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد

 

با اینکه میشد باشه جای خالیت حتی وقتی بودی

 

انداختم پایین سرمو بازم ، آخرم نموندی

 

تو میدونستی که این دلِ چجوری داغونته

 

نگفته بودی نه که بی مرامی تَه قانونته

 

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد

 

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آرش و مسیح دریا کد پیشواز مسیح و آرش همراه اول کد پیشواز همراه اول مسیح ارش نمیرم کد اهنگ پیشواز رایتل مسیح و ارش کد پیشواز همراه اول مسیح آرش ماه عسل کد آهنگ پیشواز همراه اول كد پيشواز ايرانسل مسيح و آرش کد اهنگ پیشواز همراه اول مسیح و ارش تو که نیستی پیشم کد پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نالوتی Pishvazman
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو