loading...

پیشواز من

بر تو و آن خاطر آسوده سوگند بر تو ای چشم گنه آلوده سوگند بر آن لبخند جادویی بر آن سیمای روشن که از چشمان تو افتاده آتش بر هستیه من آه آتش بر هستیه من عمری هر شب در رهگذارت مانده ام چشم انتظارت شاید یک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 چهارشنبه 26 تیر 1398

بر تو و آن خاطر آسوده سوگند بر تو ای چشم گنه آلوده سوگند
بر آن لبخند جادویی بر آن سیمای روشن
که از چشمان تو افتاده آتش بر هستیه من آه آتش بر هستیه من
عمری هر شب در رهگذارت مانده ام چشم انتظارت شاید یک شب بیایی
دردا تنهایی تنها بگذشته بی تو شبها در حسرتو جدایی

 

تکست آهنگ سیانور محمد معتمدی

عاشقی گم کرده ره بی آشیانم مانده بر جا آتشی از کاروانم
زین پس محزونو خاموشم عشقت خاکسترم کرد
در دست باد پاییزی نشکفته پرپرم کرد آه نشکفته پرپرم کرد
عمری هر شب در رهگذارت مانده ام چشم انتظارت شاید یک شب بیایی
دردا تنهایی تنها بگذشته بی تو شبها در حسرتو جدایی
در حسرتو جدایی , در حسرتو جدایی , در حسرتو جدایی

 

بزودی از همین سایت

 

 







برچسب ها کد آوای انتظار سیانور محمد معتمدی کد آهنگ پیشواز سیانور محمد معتمدی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید سیانور محمد معتمدی کد پیشواز آهنگ سیانور محمد معتمدی کد پیشواز سیانور محمد معتمدی کد پیشواز سیانور محمد معتمدی سیانور محمد معتمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو