loading...

پیشواز من

کد آهنگ سامان جلیلی یواشکی,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یواشکی جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی یواشکی,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یواشکی,کد پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 شنبه 06 بهمن 1397

کد آهنگ سامان جلیلی یواشکی,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یواشکی جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی یواشکی,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یواشکی,کد پیشواز سامان جلیلی یواشکی,کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی یواشکی,سامان جلیلی یواشکی,

 

خیلی دیوونه ی من بود عوض شد اما خیلی زود یه روز دلش یجا جا موند شاید اون بهتر از من بود
برای آخرین باره چشات بهم میگن آره میخوای بری برو عشقم دلم هواتو باز داره

داره این عشقو کی به کی داره هواتو هر کجا باشی دلم یواشکی داره
کارت برام عجیبه این کارت کی جایِ من میشه یارت برو خدا نگهدارت

تکست آهنگ یواشکی سامان جلیلی

برای دیدنِ حالت چشات نشونه ی من بود تا پاک شه اشکِ اون چشمات سرت رو شونه من بود
چی دیدی تو چشاش رفتی که من ندارم اون داره یه حسی مثلِ دلسوزی دلم به هر دومون داره

داره این عشقو کی به کی داره هواتو هر کجا باشی دلم یواشکی داره
کارت برام عجیبه این کارت کی جایِ من میشه یارت برو خدا نگهدارت

http://www.faratext.com

کد پیشواز سامان جلیلی یواشکی

 

بزودی .... پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ سامان جلیلی یواشکی کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یواشکی جدید سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی یواشکی کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یواشکی کد پیشواز سامان جلیلی یواشکی کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی یواشکی سامان جلیلی یواشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو