loading...

پیشواز من

کد آهنگ همراه اول سالار عقیلی هانیه,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سالار عقیلی هانیه,کد آهنگهای پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 292 سه شنبه 02 بهمن 1397

کد آهنگ همراه اول سالار عقیلی هانیه,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سالار عقیلی هانیه,کد آهنگهای پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه,سایت آهنگ پیشواز,همراه اول سالار عقیلی هانیه,کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه جدید,کد پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه,

من بی تو سرگردان من بی تو حیرانم
شرحی ز گیسویت حال پریشانم
بی تابم این شب ها بی خوابم ای رویا
از تو چه پنهان من گم کرده ام خود را
پیدایم کن شیدایم کن
آزادم کن از این سکوت بی پروا
پیدایم کن شیدایم کن
آزادم کن از این سکوت بی پروا
بی تابم این شب ها بی خوابم ای رویا
از تو چه پنهان من گم کرده ام خود را
چشمی بگشا بشکن شب را
تا با تو بگذرم از این همه غوغا
پیدایم کن شیدایم کن
آزادم کن از این سکوت بی پروا

https://nex1music.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ همراه اول سالار عقیلی هانیه کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سالار عقیلی هانیه کد آهنگهای پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه سایت آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه جدید کد پیشواز همراه اول سالار عقیلی هانیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو