loading...

پیشواز من

محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,کد پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل جدید,کد آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 277 یکشنبه 01 اردیبهشت 1398

محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,کد پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل جدید,کد آهنگ پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,کد آهنگ محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,

 

جانا بجز از عشق تو دیگر هوسم نیست
سوگند خورم من که بجای تو کسم نیست
امروز منم عاشق بی مونس و بی یار
فریاد همی خواهم فریاد رسم نیست
فریاد همی خواهم و فریاد رسم نیست
در عشق نمی دانم درمان دل خویش
خواهم که کنم صبر ولی دست رسم نیست
خواهم که به شادی نفسی با تو برآرم
از تنگ دلی جانا جای نفسم نیست
از تنگ دلی جانا جای نفسم نیست

 https://naslemusic.com

بی روی تو گل های چمن خار شمارم
در گلشن وصل تو غم از خار و خسم نیست
هر شب به سر کوی تو آیم منه بی دل
آری صنما محنت عشق تو بسم نیست
آری صنما محنت عشق تو بسم نیست
در عشق نمی دانم درمان دل خویش
خواهم که کنم صبر ولی دست رسم نیست
خواهم که به شادی نفسی با تو برآرم
از تنگ دلی جانا جای نفسم نیست

 

کد آهنگ پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل - بزودی







برچسب ها محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل کد پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل جدید کد آهنگ پیشواز محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل کد آهنگ محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید محمد اصفهانی فریادرس ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو