loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز مادر علی براتی,    کد اهنگ پیشواز همراه اول علی براتی پدر,    کد اهنگ پیشواز پدر علی براتی,    کد پیشواز همراه اول علی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 847 سه شنبه 13 اسفند 1398


,    کد اهنگ پیشواز مادر علی براتی
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول علی براتی پدر
,    کد اهنگ پیشواز پدر علی براتی
,    کد پیشواز همراه اول علی براتی پدر
,    اهنگ پیشواز علی براتی پدر
,    اهنگ پیشواز علی براتی زندانی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیارمو میگردم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید فلاح
,    کد پیشواز همراه اول رفیقم داغتو نبینم
,    kod pishvaz madar
,   

نمیچینم گلی که خار داره دلبر نگیرم دختری که یار داره دلبر نمیچینم گلی مانند شب بو دلبر که شبنم بوی زلف یار داره دلبر سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

 

 ♫♫♫

دل دیوانه ام امشب همینه دلبر به روی سینه ام دل آتشینه دلبر رفیق و آشنا از ما گریزون دلبر خدایا سرنوشت ما همینه دلبر

سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

 ♫♫♫

نمیچینم گلی که خار داره دلبر نگیرم دختری که یار داره دلبر نمیچینم گلی مانند شب بو دلبر که شبنم بوی زلف یار داره دلبر سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

 

,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیارمو میگردم

بزودی

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز مادر علی براتی کد اهنگ پیشواز همراه اول علی براتی پدر کد اهنگ پیشواز پدر علی براتی کد پیشواز همراه اول علی براتی پدر اهنگ پیشواز علی براتی پدر اهنگ پیشواز علی براتی زندانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیارمو میگردم کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید فلاح کد پیشواز همراه اول رفیقم داغتو نبینم kod pishvaz madar
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو