loading...

پیشواز من

کد آهنگ ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی  جدید,کد پیشواز ایرانسل پویا سالکی ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 123 شنبه 13 بهمن 1397

کد آهنگ ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی  جدید,کد پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,pishvazman.rozblog.com,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل پویا سالکی کاشکی ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,

 

یکی بود دیوونه ی همون که هیچ موقع نبود قصه های خوب چرا تموم میشه همیشه زود
یکی بود یکی نبود یکی نبود یکی نبود یکی گفت برو ایشالا میرسی به آرزوت
یکی بود یکی نبود یکی نبود یکی نبود

تو خودم بدونه تو مثله همیشه گم شدم گم شدم مثله همیشه بی نشونه تو خودم
پره برگه خشکه قلبم پر پاییزه دلم بعد تو واسه کسی دیگه نمیریزه دلم
بعد تو واسه کسی دیگه نمیریزه دلم

کاشکی یه آهنگ عطر خاص منو یادت بیاره نه انگار راهی نداره
کاشکی سرنوشتم این نبود عشقه تو جهنمه کاش بهشتم این نبود

تکست آهنگ کاشکی پویا سالکی

یه راهه سیاه رو به رومه چه بغضه بدی تو گلومه به جز تو با هر کی تو دنیامه قهرم
غرقه دردم گریه کردم گریه کردم هووم گریه کردم گریه کردم هووم

کاشکی یه آهنگ عطر خاص منو یادت بیاره نه انگار راهی نداره
کاشکی سرنوشتم این نبود عشقه تو جهنمه کاش بهشتم این نبود

**

http://www.faratext.com/

 

کد پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی

 

**** بزودی ****







برچسب ها کد آهنگ ایرانسل پویا سالکی کاشکی کد آهنگهای پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی جدید کد پیشواز ایرانسل پویا سالکی کاشکی ایرانسل پویا سالکی کاشکی pishvazman.rozblog.com کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل پویا سالکی کاشکی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو