loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل بی احساس شادمهر عقیلیگفتی خیالِ تو راحتهرجا که باشی میام سایه به سایه اتمنم بهش کردم عادتالآن چند وقته که دوریرفتی از پیشم بهم گفتی که مجبوریمثل من کی میشه واست؟در و دیوارِ این خونهم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2587 سه شنبه 07 مرداد 1399

کد پیشواز ایرانسل بی احساس شادمهر عقیلی

گفتی خیالِ تو راحت

هرجا که باشی میام سایه به سایه ات

منم بهش کردم عادت

الآن چند وقته که دوری

رفتی از پیشم بهم گفتی که مجبوری

مثل من کی میشه واست؟

در و دیوارِ این خونه

میریزه رویِ سَرم بعدِ تو دیوونه


اینا رو یادم میمونه

یکی یکی میچینم آجرای خاطره هامونو میبینم

فاصلم از تو چه دوره ، از تو چه دوره

از تو چه دوره

بی احساس ، دیدی گفتم ته این رابطه بُن بسته

گفتم قلب سنگیت از هیچی نمیترسه

بی احساس

لعنت به اون شب که تو گفتی من دیگه بر نمیگردم

لعنت به اون شب که تا صبح گریه میکردم

گفتی که از پیشت برم فراموشم میکنی حتماً

اگه عاشقت نبودم تا الآن صبر نمیکردم

صبر نمیکردم

بی احساس ، دیدی گفتم ته این رابطه بُن بسته

گفتم قلب سنگیت از هیچی نمیترسه

بی احساس

بی احساس ، من که گفتم ته این رابطه بُن بسته

گفتم قلب سنگیت از هیچی نمیترسه

بی احساس



برای این اهنگ پیشوازی ساخته نشده هنوز









برچسب ها کد آوای انتظار بی احساس شادمهر عقیلی کد آهنگ پیشواز رایتل بی احساس شادمهر عقیلی کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول بی احساس شادمهر عقیلی کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار بی احساس شادمهر عقیلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز بی احساس شادمهر عقیلی پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز بی احساس شادمهر عقیلی ایرانسل کد آهنگ پیشواز بی احساس شادمهر عقیلی رایتل کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز بی احساس شادمهر عقیلی کد آهنگ پیشواز بی احساس شادمهر عقیلی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز بی احساس شادمهر عقیلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی احساس شادمهر عقیلی kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز بی احساس شادمهر عقیلی برای رایتل پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو